Na polskiej scenie handlowej, jak przysłowiowe grzyby po deszczu z roku na rok pojawiają się nowe sklepy, markety i duże galerie handlowe. Niestety wraz ze zwiększającą się liczbą obiektów handlowych nie przybywa również ich klientów. Sytuacja ta powoduje dużą konkurencyjność sklepów handlujących podobnym asortymentem. Klienci najczęściej wybierają te sklepy, które oferują towar wyższej jakości, towar po znacznie niższych cenach, są usytuowane bliżej miejsca zamieszkania, bądź też sklepy, które z innych powodów uważają jako warte zaufania.
Gadżety reklamowe zwiększają poziom sprzedaży
Sprzedawcy i właściciele sklepów stosują dziś bardzo zróżnicowane metody i narzędzia marketingowe, które w perspektywie czasu mają zwiększyć liczbę potencjalnych klientów. Wśród nich, naczelne miejsce zajmują gadżety reklamowe. Nader często stosowane są specjalne breloczki reklamowe, które wręczane są klientom podczas wykonywania zakupów. Nadrukowane na breloczku logo lub nazwa sklepu ma w przyszłości przypominać klientowi o obiekcie handlowym, w którym warto zrobić kolejne zakupy.
Gadżety reklamowe podczas imprez masowych
Dobrym pomysłem na wypromowanie konkretnego obiektu handlowego jest organizowanie imprez dla szerokiego grona uczestników, mogących być potencjalnymi klientami. Tego rodzaju działania promocyjne realizowane są przede wszystkim przez duże hipermarkety i centra handlowe. Podczas ich trwania klienci otrzymują wyżej wspomniane breloczki reklamowe, baloniki z promocyjnymi nadrukami, ulotki promocyjne, a także inne pamiątkowe gadżety. Cieszą one nie tylko dorosłych, ale również dzieci, o których zwykle pamiętają również organizatorzy wspomnianych akcji promocyjnych. Dla nich organizowane są często zabawy i konkursy, w których nagrodami są najczęściej zabawki z nadrukami promocyjnymi organizatorów kampanii.
Zarówno breloczki reklamowe jak i pozostałe upominki rozdawane są nie tylko podczas robienia zakupów, ale również wśród tych uczestników imprezy, którzy jeszcze nie zdecydowali o wyborze konkretnego sklepu.
Hel do balonów