Czasami reklamodawcy wykorzystują najróżniejsze święta i okazje do tego, by wypromować poszczególne elementy ze swojej oferty. Dzięki temu sprawi się klientom radość, dając prezent na daną okazję, a jednocześnie wprowadzi się gadżety reklamowe do odbiorców oferty. W takim wypadku jednak będzie trzeba odpowiednio przygotować gadżety reklamowe, tak by klienci wiedzieli, że jest to przede wszystkim upominek dla nich. Dlatego właśnie w treści nadruku powinny znaleźć się przede wszystkim takie elementy, które dają jasny przekaz, że jest to idealny prezent na przykład z okazji dnia Babci oraz dnia Dziadka. Zatem warto na nadruku umieścić informacje związaną z tym wydarzeniem, a więc daty czy też nazwę święta.Najpierw oczywiście należy ustalić, jakie konkretnie produkty zamieni się na tego rodzaju gadżety reklamowe. Wybór może być uzależniony od okazji, z jakiej mają być one przygotowane. Tak na przykład słodycze reklamowe dla Babci i Dziadka na pewno dobrze będą wyglądały. Wystarczy tylko zdecydować czy mają to być czekoladki, bombonierki czy inne słodkie produkty i zacząć przygotowywać dla nich odpowiednie opakowanie. W przypadku, kiedy gadżet reklamowy ma być jednocześnie prezentem na konkretną okazję, należy dokładnie rozplanować wszystkie elementy, które chce się tam nadrukować.
Tak na przykład słodycze reklamowe na pierwszym planie powinny mieć nadrukowane informacje związane z tym świętem. Zatem można tam nadrukować datę lub okazję, z jakiej gadżety reklamowe będą wręczane. W takim wypadku równie dobre prezentować się będą upominki, na których grafika także nawiązuje do świąt. W związku z tym głównym elementem nadruku może być na przykład zdjęcie czy rysunek przedstawiające starsze osoby.
Nie mniej jednak słodycze reklamowe to nadal gadżety reklamowe, zatem i o tej funkcji produktów nie można zapominać. Wystarczy, jeśli na nadruku znajdzie się logo reklamodawcy, a jeśli tylko jest taka możliwość, to również jakieś hasła czy grafiki promujące firmę. Najważniejsze jednak jest to, by życzenia dl Babci i Dziadka były na pierwszym miejscu, ale elementy reklamowe powinny być równie dobrze widoczne.