Każdy gadżet reklamowy powinien być wykonany w taki sposób, by osoby nimi obdarowane mogły swobodnie z tego korzystać. Dlatego właśnie, jeśli na przykład na gadżety reklamowe wybrane zostaną naczynia do codziennego użytku, to warto zadbać o ich odpowiednie wykonanie i funkcjonalność. Dzięki temu znacznie zwiększa się prawdopodobieństwo, że wszystkie osoby, które otrzymają takie upominki, na pewno z nich skorzystają. Jak wiadomo jest to pożądane działanie przez reklamodawcę, który rozdaje klientom takie upominki. W związku z tym odpowiednie przygotowanie i praktyczne wykorzystanie gadżetów dla klientów będzie kluczowe i tym samym ważne w czasie planowania szczegółów kampanii reklamowej.Jeśli zatem na upominki dla klientów wybrane zostaną kubki reklamowe, to należy zadbać o to, by były one funkcjonalne. Chodzi przede wszystkim o to, by każdy mógł swobodnie z nich korzystać. Dlatego właśnie, jeśli mają być wykorzystywane do spożywania gorących napojów, to wiadomo, że odpowiedni uchwyt będzie wskazanym elementem wyposażenia. Dzięki temu gadżety reklamowe można będzie wygodnie trzymać i z nich korzystać.
W przypadku, kiedy kubki reklamowe mają być bez uchwytów to i tak należy je w jakiś sposób zabezpieczyć. Chodzi właśnie o to, by wyposażyć naczynia w dodatkową ochronę, a więc może to być na przykład sylikonowa opaska na środku naczynia. Dzięki temu można będzie otrzymać bezpiecznie gadżet reklamowy nawet, wtedy kiedy w środku będzie znajdował się gorący płyn.
Jednym słowem Kubki reklamowe najczęściej wykorzystywane są do spożywania gorącej herbaty, kawy czy innego ciepłego napoju. W związku z tym należy brać to pod uwagę w momencie, kiedy chce się przygotować gadżety reklamowe w takiej formie. Dzięki temu można będzie wyposażyć je w specjalne uchwyty służące do bezpiecznego trzymania naczynia w czasie spożywania ciepłego napoju. Jeśli jednak projekt gadżetu nie uwzględnia żadnych uszek, to zawsze pozostaje możliwość wyposażenia ich w opaski chroniące przed oparzeniem. Takie elementy mogą być nie tylko praktyczne, ale i atrakcyjne jako wsparcie wizualne gadżetów reklamowych.