Kiedy korzystasz z usług jakiejś firmy od dłuższego czasu lub jesteś nowym Klientem to na pewno liczysz na to, że firma da Ci nawet drobny, ale bardzo sympatyczny gadżet jako taki dodatek. Nie da się ukryć tego, że zwyczajnie lubimy takie proste dodatki. Zwykła smycz czy mały długopis, ale buduje pozytywną relację z Klientem i naprawdę może dobrze wpłynąć na ogólny wizerunek każdej firmy. Wielu właścicieli firm uważa jednak, że jest to nieopłacalne. Gadżety są drogie, a efekty reklamowe z nich płynące prawie żadne. To duży błąd, gdyż gadżety to naprawdę ciekawa forma reklamy.Prawda jest taka, że niezależnie od tego jaki rodzaj formy reklamowej wybierzemy dla naszej firmy, to zawsze będą się z tym wiązały większe lub mniejsze koszty. Tak naprawdę jednak koszt reklamy poprzez gadżety reklamowe jest niewielki w porównaniu z tym ile wydajemy na przykład na ulotki i pensje osób roznoszących je po ulicach, a to zdecydowanie najpopularniejsza forma promocji, szczególnie takiej lokalnej, niewielkiej firmy. Gadżety, podczas hurtowego zamawiania, naprawdę nie będą kosztowały nie wiadomo jak dużych pieniędzy. Możemy wynegocjować nie raz bardzo dobrą cenę z dystrybutorem lub nawet producentem.
Gadżety reklamowe mogą mieć naprawdę przeróżną formę. Od oklepanych już długopisów i smyczy, przez różnego rodzaju kubeczki, a kończąc na takich upominkach jak koszulki czy parasolki. Każdy z tych gadżetów będzie opatrzony naszym logo co oznacza, że sam z siebie stanowi reklamę. To dlatego właśnie taka koszulka jest świetnym gadżetem reklamowym. Obdarowana osoba zakłada ją na siebie i chodząc po ulicach miast zwyczajnie reklamuje nas. To bezcenne, a co ciekawe jeśli koszulka spodoba się ludziom, to przyjdą skorzystać z naszych usług nawet tylko dla takiej koszulki.
Jeśli chodzi o cenę jaką przyjdzie nam zapłacić za gadżety reklamowe to zależy ona oczywiście od typu gadżetu, ale także wielkości zamówienia. Im więcej zamawiamy tym mniej płacimy jednostkowo co jest naturalnie zupełną normą we współczesnym świecie.