Jak wiadomo gadżetem reklamowym może być dosłownie wszystko. Jeśli tylko jest taka możliwość warto wybrać przedmiot nawiązujący do działalności przedsiębiorstwa, które chce się zareklamować. Nie mniej jednak, z pewnością o wiele bardziej sprawdzą się gadżety promocyjne, które stanowią gadżet codziennego użytku. Dzięki temu nie tylko sprawimy, że reklama stanie się bardziej rozpowszechniona, ale przede wszystkim ofiarujemy potencjalnym klientom przedmiot, z którego będą mogli korzystać na co dzień. Co więcej, jeśli wykorzystają na przykład taki kubek w pracy to dodatkowo możemy liczyć na to, ze reklama na nim umieszczona trafi również do wszystkich znajdujących się w otoczeniu kubka. W końcu każdy będzie miał możliwość zobaczenia nadruku, który związany jest z reklamą.Jednym z nowych pomysłów na gadżety reklamowe są właśnie kubki z nadrukiem. Tego rodzaju przedmioty spełniają wszystkie oczekiwania zarówno reklamodawców jak i potencjalnych klientów. Wszak kubki mają dość spora powierzchnię, którą można doskonale wykorzystać właśnie do nadruku wielu różnych elementów reklamowych. Co więcej, kubek to jeden z tych przedmiotów codziennego użytku, z którego większość osób korzysta dziennie przynajmniej raz. Zatem mogą one stanowić wręcz idealny gadżet reklamowy. By jednak tak się stało całość musi się dobrze ze sobą komponować, chodzi o rodzaj kubka jak i nadruk na nim.
Skoro kubki z nadrukiem to nowość to można się spodziewać, że potencjalni i przyszli klienci chętnie będą takie gadżety przyjmować. jednym słowem ich kuchenne szafki nie są jeszcze zapełnione takimi gadżetami. Nawet jeśli tak jest to również można sprawić, by to właśnie nasza reklama była najbardziej widoczna i wyróżniająca się na tle całej reszty.
Wystarczy tylko sprawić, by kubki z nadrukiem miały ciekawsze i bardziej pomysłowe nadruki. W tym celu można wykorzystać nieustannie ulepszane technologie, a także przede wszystkim pomysły. Z pewnością niezastąpiona będzie w takiej sytuacji pomoc kreatywnych pracowników agencji reklamowych, który trafi potrafią ocenić oczekiwania klientów i przenieść to na projekt gadżetów promocyjnych.